fredag den 9. november 2012

Tand for tand

For nogle uger siden begyndte jeg at få mine nye tænder...

Én for én er de små skarpe hvalpetænder faldet ud
og erstattet af de nye bisser i miniformat.
Men de vokser hurtigt, gør de,
så min tid som en-lille-smule-tandløs er kun kort!


Nogle af tænderne har Lisbet fundet rundt omkring i huset
- og en enkelt i græsset (helt tilfældigt som nålen i høstakken)...

På billedet ser du klenodierne:
Bl.a. et par hjørnetænder og en lille fortand (den nederste),
som vist var den første der røg ud - fortanden.
[Ternene på underlaget = 1 cm.]

I går blev jeg trimmet for allerførste gang hos EL-FRI-BA,
og forleden dag var jeg med på min første tur til København...
Mere om det i de næste indlæg!

*VUF* fra
Milou


2 kommentarer:

  1. Er der mon kommet nye bisser??? Men ellers er det jo ingen sag at spise risalamande her i julen... det glider nemt ned også uden det store tandsæt :-)
    Mange hilsner fra Susan

    SvarSlet
  2. Heldigvis er der dukket flotte nye tænder frem. :-)

    *VUF* fra MILOU

    PS. Undskyld den MEGET sene respons! Er ikke så god til at multitaske p.t.. KH, Lisbet

    SvarSlet

Hvis du lægger en hilsen, bliver jeg bare så-ååå glad!